For business enquiries or commissions feel free to get inside my profile and send me an email.

1/31/10

Sketches II


Last Saturday I was in the hospital with a deep pain in my neck. When I was there, an old man arrived, lying in a stretcher and he stayed in front of me for some minutes. It pointed his feet out to me for his straight with curves lines. Not only the feet, but also the hand and fingers of that work man who I observed. Following the Leonardo da Vinci's advise, I was with my little sketch book in the T-shirt pocket, and could catch some lines of these shapes that really amazed me.

1 comment:

Mostra de animação said...

Olá David, me chamo Rodrigo Amboni, sou um dos organizadores da Mostra de Animação A Caverna, que acontece em Florianópolis no final do mês de outubro. Estou entrando em contato para convidar a sua animação Quindins a participar da Mostra oficial. Algumas pessoas não estavam conseguindo acessar o site da mostra e o nosso provedor está tentando resolver, enquanto isso criamos uma nova direção, lá você pode conseguir as informações necessárias caso tenha interesse em participar.
http://mostracaverna.wordpress.com/
Qualquer dúvida ou problemas para acessar o site você pode entrar em contato comigo por este e-mail e eu mando para você as informações e a ficha de incrição.
Um abraço,
Rodrigo Amboni